Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 4, 2008
Image Size
2.4 MB
Resolution
2500×3504
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,232
Favourites
39 (who?)
Comments
38
Downloads
22
×
The Story Of L part 7 by ziksan The Story Of L part 7 by ziksan
FINALLY...THE END OF EVERYTHING!!!
I'm part sad and part glad that it's done (omg that just rhymed!!)
And now I can start doing newer stuff.
I couldn't think of drawing anything for the finale so i just did this instead. Yeah....nowhere near my genre that's for sure.
And btw, at the last picture the three people standing there are L's dad, mom, and Watari.

OKAY i bet some of u will be thinking : WHY is L's DAD there?!? he liek, burned down the house and killed L's MOM!!!!

Well the thing is i wanted to put only Watari and L's mom there, but It turned out to be really weird.

OKAY!!! That's done with!!! and btw, permission for church of L to post this.

Other parts:

part 1: [link]

part 2: [link]

part 3: [link]

part 4: [link]

part 5: [link]

part 6: [link]
Add a Comment:
 
:iconmelancholy-meloy:
Melancholy-Meloy Dec 23, 2010  Hobbyist General Artist
wait..... WHERE DO WE LEARN L'S PAST AT?!
Reply
:iconziksan:
ziksan Dec 23, 2010  Hobbyist Filmographer
Parts 1 to 4 or 5 I think. lol. It's in my gallery XD
Reply
:iconmelancholy-meloy:
Melancholy-Meloy Dec 24, 2010  Hobbyist General Artist
OOOOH. ^^: I thought it was some official news that I had yet to learn. But again I'm realizing it was inconsistent. XD
Reply
:iconziksan:
ziksan Dec 24, 2010  Hobbyist Filmographer
Hahaha =P
Reply
:iconwalkingfatjoke:
WalkingFatJoke Dec 2, 2009  Hobbyist General Artist
that was a great story
Reply
:iconziksan:
ziksan Dec 5, 2009  Hobbyist Filmographer
thanks a lot :)
Reply
:iconwalkingfatjoke:
WalkingFatJoke Dec 5, 2009  Hobbyist General Artist
np
:)
Reply
:iconawkwardwallflower:
AwkwardWallflower Nov 1, 2009  Student General Artist
Awww! That really was sweet! And sad/seriosu, but pretty sweet!
Reply
:iconziksan:
ziksan Nov 4, 2009  Hobbyist Filmographer
thank you so much :)
Reply
:iconawkwardwallflower:
AwkwardWallflower Nov 4, 2009  Student General Artist
You're very welcome~!
Reply
Add a Comment: